Benu začíná spamovat

24.01.2014 20:18

Vážení,

konečně se mi podařilo dát tomu tady nějakou ucelenou podobu a proto mě nyní čeká ta příjemnější část. Začnu publikovat obsah zdejšího prostoru. Prostoru, který bych Vám i sobě chtěla vyhradit k přemýšlení o sobě a životě a lidech, které kolem sebe Vy i já máme. 

Nerada bych tento počin nazvala "ezoterickým webem", ač většina jeho obsahu bude mít hlavní spojistost právě s těmi oblastmi života, kterým velmi málo rozumíme. I proto k duchovnu, víře, ezoterice jako takové přistupujeme s velkým respektem a někteří s obrovským depsketem.

Chci Vám ale ukázat, že jsou věci, které jsou v našich životech zakořeněny hlouběji, než jsme schopni si uvědomit a jaký vliv na naše životy mohou mít. Budu se snažit seznámit Vás s osobnostmi, které mne inspirují a od kterých se sama hodně učím. A ze všeho nejvíc mě zajímá Váš nazor, pocit, jak to vnímáte... Jak vnímáte mě a moje myšlenky a jaké zajímavosti potkávají Vás.

Chci si o tom s Vámi povídat zde i na Facebooku.

Pomůžete mi?

Vaše Benu